Programska oprema
Telefonija
Storitve
Kontakt in podpora
Aktualno

  • Prvovrstna hišna centrala za poslovno okolje
  • Zelo bogata funkcionalnost vstopnega modela
  • Zagotovljena dolgoročna poprodajna podpora
 
Podrobni opis Klicev 2.0.6 za Alcatel OmniPCX Office
 
Katalog programov > Cti programi > Klici 2.0.6 za Alcatel OmniPCX Office
 

€45000

 

Klici 2.0.6 za Alcatel OmniPCX Office
Program za pregled in tarifiranje porabe telefonskih storitev.

> Prenesi celoten paket programa
> Prenesi samo klient verzijo programa

 

 

Opis programa
Več uporabniški programski paket, ki je namenjen vodenju statistike klicev in večji preglednosti prometa v telefonskem omrežju, ali pa samo za lastno evidenco telefonskih klicev.

Podrobnosti:

Sprejem CDR podatkov preko modula 4093 ipd. ali knjižnice OHL/OLD
Celoten paket vsebuje programa CDR server in Klici. CDR server se
uporablja za zajem podatkov o klicih iz baze podatkov in nastavitve uporabnikov ter
delovanja programa, Klici pa je večnamenski program za pregledovanje in izpis/izvoz
podatkov oz. statistike klicev. Slednji med drugim omogoča tudi kreiranje lastnega telefonskega imenika ter ima na voljo celo paleto nastavitev povezanih z delovanjem in izgledom programa oz. izpisov. Programski paket je idealen pripomoček za vodenje prometa v telefonskem omrežju in kontrolo stroškov v podjetju ali drugi organizaciji. Osnovna verzija podpira do 25 internih številk.

Omogoča povezavo s CTI strežnikom.

 

Prednosti programa

  1. zajem podatkov o klicih, kot so cas klica, linija, interna, trajanje zvonenja,klicatelj/klicani, impulzi, ...
  2. prilagajanje programa oz. izgleda izpisov lastim potrebam
  3. izpis ali izvoz statistike klicev v najrazlicnejših formatih (Word, Excel, ...)
  4. kreiranje lastnega imenika stikov ter uvoz podatkov že obstojecih stikov iz WAB(Windows Address Book) imenika
  5. vrsta nastavitev, povezanih z izgledom in funkcionalnostjo programa
  6. kontrola porabe oz. stroškov
  7. Klici e-mail: možnost obveščanja uporabnika o klicih ali določenih vrstah klicev preko elektronske pošte
  8. Možnost povezave s CTI strežnikom in s tem vzpostavljanja odhodnih klicev s klikom
  9. prijazna in enostavna uporaba
  10. večja varnost; vsak uporabnik ima lastno uporabniško ime in geslo
  11. odlična tehnična podpora in vzdrževanje


Domača stran Programska oprema Kontakt in podpora Telefonija Pogoji uporabe
  2004 - 2017 interakt Co.